close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לבצע מחקר על בניית קישורים וכיצד בכלל לבנות קישורים בצורה נכונה?

מערכת שורשט ניסן, תשפ03/04/2020

טיפים חשובים ביותר לגבי קידום אתרים, מחקרים ואיך ניתן לקדם את האתר שלכם...

תגיות:
לא צריך לאבטח את כל הקישורים באמצעות תוכן. למעשה, בניית קישורי תוכן עשויה לא להיות אפשרות ברת קיימא עבור חברות מסוימות (תלוי בתקציב, סוג עסק, גיל אתר וכו '). צורה אחרת של רכישת קישורים שעליכם למנף כדי לפתח את פרופיל הקישור המקוון היא בניית קישורי מחקר.

בניית קישורים מחקריים מתייחסת לטקטיקות המסתמכות על מחקרי נישה ותעשייה. רווחי קישורים דרך:
דפי משאבים וספריות.
מחקר מתחרים.
בניית קישורים שבורים.
30px;">אזכורים לא צמודים.

טקטיקות אלה דורשות רמה מסוימת של מחקר ויכולות להוסיף מגוון לפרופיל הקישורים שלך.

כמו כן, קישורים אלה הם לרוב סוגי הקישורים הטובים ביותר שתוכלו להרוויח, ומניעים תנועה מוסמכת לאתר שלכם. עוד סרטונים בתחום של קידום אתרים אורגני ניתן למצוא בקורס קידום אתרים חינמי שיצרנו עבורכים.

דפי משאבים וספריות יכולים להוות מקורות מצוינים לתנועת הפניות אם הם רלוונטיים לעסק שלך.

אנשים עדיין משתמשים בדפים האלה כדי למצוא אתרים ומידע רלוונטי - המפתח הוא לבחון מקרוב את כל הדפים שמהם אתה מכניס קישור, כדי לוודא כי לאתר יש תנועה אמיתית וקהל מעורב.

מחקר מתחרים יכול גם לחשוף הזדמנויות קישור רלוונטיות. אל תעתיק באופן עיוור את קישורי המתחרים שלך - ללא ספק יהיו קישורים ספאמיים ולא רלוונטיים. עם זאת, כאשר אתר מקשר למתחרה שלך, לרוב זה בגלל שהאתר המקשר רלוונטי לתעשייה, לנישה או לקהל שלך.

אופטימיזציה סמנטית
כיצד לדרג 70% מהדפים שלך גבוה יותר תוך 5 שבועות? זה מעוגן על ידי מומחה קידום אתרים.

בחן את הדפים המניבים ביותר של המתחרים שלך כדי לקבל תובנה כיצד הם מרוויחים קישורים ומה אתה יכול לעשות כדי לייעל את הדפים שלך לקישורים. לדוגמה, אם המתחרים מניעים תנועה וקישורים לסרטונים, סביר להניח שתצטרך להתחיל להשקיע בווידיאו.

כשאתה חוקר את המתחרים שלך, ציין את כל העמודים המתים באתרים שלהם. אם עמודי 404 אלה מכילים קישורים שמצביעים אליהם, קישורים אלה יישברו. אם יש לך דף רלוונטי באתר שלך, אתה יכול לפנות לאתרים המקשרים ולהציע את הדף שלך כתחליף לדף ה-404 של המתחרה.

בניית קישור שבור
אסטרטגיה זו מכונה בדרך כלל בניית קישורים שבורים ואינה מוגבלת לאתרי מתחרים. כל משאב מת הרלוונטי לנישה שלך (שם יש לך דף דומה באתר שלך) יכול לספק סיכויים לבניית קישורים שבורים.

הערה חשובה לבניית קישורים מקולקלים: עליכם לשקול אם יש סיבה טובה לבעל האתר להחליף את הקישור השבור עם הדף שלכם מעבר לעובדה הפשוטה שהקישור הקיים נשבר.

כמה שאלות מועילות לשאול את עצמך כוללות:
בן כמה דף היעד?
מתי עודכן העמוד לאחרונה?
האם העמוד שלך הוא תחליף לגיטימי למשאב המת?
האם ברור שהאתר מתוחזק באופן קבוע?
האם יש קישורים שבורים נוספים בדף?

חשוב על האתר שלך ומה עלול להכריח אותך לתקן ולשנות קישור שבור.


מסקנה
מנועי חיפוש מתגמלים אתרים עם פרופילי קישורים נכנסים הכוללים מגוון סוגי קישורים.

בבניית קישורים היישום חשוב יותר מטקטיקה. ניתן להשתמש בכל טכניקת בניית קישורים בצורה יעילה או ספאם בדרכים מניפולטיביות, ושימוש במגוון שיטות להרוויח קישורים הוא אידיאלי.

תערובת בריאה של קישורים מאסטרטגיות בניית קישורים לתוכן, מחקרים וקהילה תספק את התוצאות הטובות ביותר. תלוי באתר ובעסק שלך, טקטיקות מסוימות יהיו פוריות יותר מאחרות, לכן מצא את התמהיל המתאים למצבך הייחודי.

המאמר נכתב על ידי סוכנות Adirom-tech לשיווק וקידום אורגני בגוגל.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה